Förlåt

Jag får väl börja med att be om ursäkt, eftersom jag fått en del klagomål på att jag bloggar för lite (Nea borde inte alls känna sig träffad). Så förlåt förlåt. Men jag har bara haft andra saker för mig. Där ingår en del betapet. Måste nog dock studera svenska akademiens ordlista ett tag om jag vill bli bättre. T.o.m Alle slog mig två gånger idag. snackar vi lågvattenmärke. Fast även om han råkade få 117 poäng för spara, så tyckte jag ändå att mina 72 poäng för karbon var så mycket bättre.

Träningen idag gick typ piss. Det var bara allmänt tråkigt hela tiden kändes det som. Känns som man tappat stinget lite nu när man inte riktigt har något att jobba upp sig emot. Tyskland ifs, men mest sällskapligt även om det är landskamp. Det ska bli riktigt trevligt, och förhoppningsvis ska jag inte spela riktigt lika kasst som jag lyckades göra förra året.

Folk ska tydligen ut på fredag med. Inte så roligt med tanke på att jag ska upp klockan 7 på lördag. Fattar itne varför jag alltid ska hjälpa till med allt. Men jaja, får väl hoppas på att något kul händer på lördagen så inte hela helgen går till spillo. Annars får man väl ändå hänka förfesten på fredag och vara lite social. Får spara pengarna till nästa veckas studentfest istället.

Kommentarer
Postat av: Nea

*lalala* (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback