Fjong

Idag har dagen spenderats till alldeles utomordentligt vanliga söndagssysslor. Det har körts någon timme, styrketränats, ätits, pluggats och lite så. Allt har gått mycket bra förutom pluggandet. Pluggade mindre än tänkt, men det är att läsa en bok. Så jag tänkte fortsätta lite innan jag smonar, så får jag läsa ut den imon. Det är i engelskan, och den är både knepig och sjukt poetisk. Ganska jobbig men ändå..stark på något sätt.

Nu ikväll har jag bara suttit här och spanat Titanic lite halvt medan ajg snackat med Alle och Nea på Msn. För örigt så visade det sig att det blev farmor och farfar till helgen ändå. Åker på fredag eftermiddag och kommer hem söndag eftermiddag. Bittert dock att både ha projektredovisning och åka bil till Uppsala på sin födelsedag. Men får hoppas på att jag blir firad ändå.

Checka förresten fjongen jag har på håret idag! Jävlar, det är helt sjukt! Vetifan hur jag lyckades! måste typ legat konstigt när håret torkade.

image257

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback