Engelska

Idag har jag varit rätt duktig för att vara jag. Jag och Micka skrev projektrapport. 4 sidor till blev det idag, på knappa två timmar. Vi vill om vi kan, och bra blev det också. ange stackarn hade lektion så hon får vara med och skriva imorgon istället. Just nu känns det väldigt positivt med projektet. Kan kanppt vänta till vi kommer till min älsklingsdel. analys och utvärdering. Maha! Tankeskrivning är min buisness.

Läste även ut engelskaboken. Den var poetisk och svårt. Djup t.o.m för mig. Hon tappade bort hela boken på sina ställen. Dumma bok. Slapp även sista småttingträningen för Niclas så ajg kunde göra redovisningen. Det var välbehövligt kan ajg säga. Hade inte ens börjat nu om det inte varit för dom två-tre timmarna jag tjänade. Så nu behöver jag bara plugga in det. Det känns faktiskt bra.

Oväntat var att Hannes ringde. Haha, ajg är inte van att folk ringer mig. Men det var om engelskan det också. Hans bok verkade dessutom vara minst lika freaky som min. I'm not alone. Haha.

Läskigt oförväntat
äckligt oförväntat
äckligt läskigt
bara äckligt
sanning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback