Emotional tape

Snackade ganska mycket flummit med Jenny nu på kvällen. Bland annat s funderar jag på att ta med silvertape och spritpenna till Mickas fest och tapea ihop alla som hyser något agg mot varandra. Det skulle vara häftigt att bara stå och se hur det hela utvecklades. Sen tänkte jag vara sjukt djup och skriva massa skumma grejer på tapen. Det skulle bli lite coolare då.

"ord är mer än bara känslor"
"känslor är mer än bara ord"
"to whip you into shape"
"gammal kärlek rostar aldrig, så länge man håller den inplastad, så här har ni lite mer tape"

"your only weapon now is words, and your only way to defend yourself is to listen"

"det enda sättet att få bort smärtan, är att sluta skära nya sår med skärvor från era krossade hjärtan"
"Jag lever på hoppet, även om nutiden känns mer än belastad, hoppa efter mig så kan vi hoppas tillsammans"
"You know I'm tapeing this!"
"I'm stuck on you like glue, and I'm not going anywhere"


Sen hade vi dom lite mer oseriösa, tack vare Jennys lilla kommentar om att tape heter fiita på portugisiska. Då blev det hela plötsligt mycket intressant för någon som ajg.

"Du trodde aldrig att kvällen skulle sluta med att du var insärjd i fiita tillsammans med någon du hatade"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback