Dumma jävla anslutning

Satt här och hade en djup konversation, så bara dör nätet helt plötsligt. Jävla bajs, så är folk utloggade när man äntligen fixar till det som var fel. Antagligen fixade datorn sig själv, me eftersom det helt plötsligt funakde igen efter att jag röjt runt i diverse olika program så fungerade det igen. Alltså var det jag som fixade det. eller hur?

Idag har jag arit ganska duktig igen. Jag och Micka satte oss nämligen ner för att börja skriva på projektrapporten. Duktigt av oss. Men det kändes verkligen som om det var tid för det nu om vi inte vill spendera hela sista veckan asstressade. Så vi fick tre sidor skrivna åtminstonde. Sen snackade vi skit, precis som vanligt.

Sen efter en massa slapp så tränade jag me. Det gick riktigt bra idag faktiskt. Till en början åtminstonde. Jag använde mig av tipsen jag fick av Anders i tisdag och det fungerade förvånansvärt bra måste jag säga. 17 poäng mot alle i första set. Han hade inte kommit igång riktigt, men ändå. Har inte tagit så många poäng på honom i ett set sen typ november. Då blir man lite stolt ändå. Tydligen ska man vara med och spela serien nästa år med. Inte för att jag är så bra, men det är ganska trevligt ändå måste jag säga.

Imorgon ger sig en luspank Fredrik av till Kristianstad med Jonas. Jag får se men inte köpa. jonas får göra både och, den järkeln. Men det blir väl som vanligt. Jag slänger in kläder och han muttrar och slänger tillbaka dom igen. Det är inte lätt att vara och handla med mig. Jag ska iaf kolla på ett par skor till kostymen. eftersom det antagligen inte lär bli Tigerpjuxen. Sjukt ledsen för det. Så jävla snygga var dom. Men förhoppningsvis hittar man något imon som kan fungera som ett bra substitut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

idiot

2007-04-13 @ 14:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback