Duktigt Fredrik

Idag har jag varit duktigt tycker jag. Började dagen helt slappt, men när jag väl kom igång så gick det bra. Stack in till stan och köpte kuvert och sånt. fick äntligen iväg mitt brev till Kreativum. Bättre sen tän aldrig som man säger. Sen satte jag mig på körskolan och gjorde klart första pärmen. Inte så mnga fel, och det jag hade fel på hade jag ändrat, så egentligen hade jag rätt. C'est moi i ett nötskal måste jag ändå säga.

Nu är jag dock sjukligt hungrig. Bara ätit frukost, en banan och en mini meal. Inte allt för mycket. Sen satt ifs jag och Sofia och snaskade upp körskolans påskgodis också. Det var gott när man suckade över tröga frågor och vägmärken. Så nu är bara frågan. Vad fan hitar man på nu? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback