Déjà vu

Så lätt kan man nog inte riktigt förklara dagen, bortsett från en del av kvällen och dagen. Dagen tog något av en oväntad vändning när mamma ringde och ville bjuda på lunch på gourmet grön. Inte alls illa, så jag tackade jag mitt i mitt äggknäckande inför min omelätt, men dom fick åka in i kylen igen. Förr eller senare kommer dom väl till användning. Efter grönan tog vi oss en glass i solen på torget. Gratis är gott.

Jag konstaterade även (äntligen?) att Dahlinskorna inte var något att ha. Däremot lyckades jag, efter ett knäckt skohorn (pinsamt!), få på mig ett par asheta tigerpjux som tyvärr kostade skjortan och halva ärmen. Får väl se om jag kan hitta något liknande. Annars får väl jag pröjsa en del av skorna, så får mamma och pappa pröjsa resten. Det blir nog bra. Får väl åka till växjö eller något för att hitta dom perfekta skorna. Hehe.

Efter det stack jag till körskolan, bokade första körlektionen, och gjorde en pärm till. Så nu känner man sig ganska duktig faktiskt. Kommit igång bra, även om teorin bara är såååååå jävla tråkigt.

Kvällen har spenderats hos Alle med Nea och lite oväntat Wennstig. Inget dåligt med det, bara trevligt. Vi kollade på tack gode gud och Robins. Sen länsade vi Alles skafferier på vad gottesaker som fanns och drog igång Déjà vu. Oväntad film, och även om den var delvis rörig och ganska förutsägbar så tycket jag den var riktigt bra. Ingen tid åt spillo alltså. Tyvärr tillhör vi dagens hemska ungdom, som blir trötta redan runt halv ett snåret. Så vi skiljdes åt utan diverse djupare snack, som det vanligen brukar bli. Men vi får ta igen det till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idiot jävel

2007-04-12 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback