Dagen i stort

Måste säga att jag måste hålla med Emelie delvis. Skjut mig ungefär. Så har det känts delvis idag. Men dagen har varit trevlig också.

Blev ett massa segande fram till eftermiddagen. sen blev det ut en runda med Alle. Välbehövligt både för min mage och hjärnan. På fler än ett sätt. Både genomblåst och delvis rensad på skjut mig tankar. Även om jag kanske inte fick ut allt. Haha, men man kan inte ta allt på en och samma gång. Glad att jag fått en promenadkompis i stan också, när han orkar, hehe.

Sen bar det hem till Erlandsson. Inte långt, men ack så trevligt. Johanna och Daniel ar inte hemma, men däremot Christoffer och hans tjej Natalie. Det blev påskmiddag för hela slanten. Det var mumsigt, även om jag inte är en älskare av sådan mat. Men jag hade nog gkunnat äta en överkörd bison för jag var så jävla hungrig. Det blev iaf en massa snack och krängande.

Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och samtalar med Ange. Mycket trevligt måste jag säga, eftersom det sannerligen var ett tag sen. Längesen man snackade om allt mellan himmel och jord med henne. Även om inte hon heller kommer ifrån mina "skjut mig" tankar. Men hon hade en del med, som kanske inte var lika flippade som mina, men det var gött att höra på någon annan.

Mamma stog för övrigt för dagens diss:
Alla snackar om hur orienteringstjejers/löpartjejers kroppsbyggnad är , med tanke på anorexi och liknande. Att man kan vara smal utan någon direkt anledning och liknande. Plötsligt vänder sig mamma om till Natalie och utbryter helt iskallt:

- Har du slutat med orienteringen eller?

Stackars mamma insåg inte förrän några sekunder efteråt hur extremt dålig tajming hon hade. Tror dock inte Natalie tog åt sig. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback