Betapet

Idag har jag inte gjort något nyttigt för fem öre. Eller jo. Jag har spelat betapet. Dvs alfapet över nätet. Skitkul faktiskt. Måste säga att det blev en sjukt snuskig dag med ord som kuk, kåt, klet, resa, vidga, suga osv. Tänka sig vad perversa sällskapsspel kan vara alltså.

Annars har det varit en sjukt fin dag, men jag har mest suttit inne. Jag tog däremot en liten prommenix nu mot kvällningen som var jäkligt härlig. Förstörde den däremot med godiset jag åt sen. Men, men. Sista dagen på sista lovet jag någonsin kommer att ha. Jävligt depressivt faktiskt.

Imorgon börjar skolan igen. Jag vill verkligen inte. Men nu är det verkligen sista spurten som gäller. Projektet ska inte göras klart. Det ska skrivas klart. DVS den jobbigaste biten. Men det brukar gå bra ändå. Sen kan man nog chilla. Även om jag har massa engelska och shit. Men, men. Jag ska nog ta studenten jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback