Betapet is the shit

Dagen har gått åt till en hel del betapetspelande. Det är sjukt geek på den, men vafan. Har kickat Jennys Ass 3 gånger idag. Ganska nöjd med tanke på att hon bara hade 4 fel på orddelen på högskoleprovet. Tyvärr funkade inte min print på mitt 156 poängsord. Prefix, det både såg snyggt ut och sug hårt för henne, haha.

Imorgon ska man till Hörjel. Någon naturskolan utanför Tomelilla. Jäj, snacka om back to basics. Känns ungefär som om man ska ut på utflykt på mellanstadiet. Hon är kenpig den där måste jag säga. "Ta med gummistövlar och regnkläder". Jisses, jag har inte ägt ett regnställ eller ett par gummistövlar sen femman eller något. Det får bli skabbkläder och gympadojjorna. Dessutom ska det tydligen bli regn imorgon. Sen ska hon säkert snacka en massa på bussen. Gissa vem som ska diskreta med mp3. Jag vill inte!

Fast den här var fin med faktiskt:

image256

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback