Ågatan

Nu har man precis kommit hem från en alldeles utom ordentligt trevlig middag med mamms på Ågatan. Det blev en burgare för henne och grekiska kalvfärsbiffar för mig. Jäkligt gott, och dessutom nån cider till det. Vi satt där nästan två timmar och snackade om framtiden, resor och massa sånt. Mamma tyckte jag borde ge mig ut i världen lite innan jag gav mig på allvaret. Helt i min åsikt, om jag får ett jobb.

Fick även reda på idag att min ansökan fanns med på kreativum. Bra, för jag trodde den hade kommit in för sent. Så nu är det bara att hoppas, så kanske man får ett jobb iaf. Det hade varit sjukt trevligt att faktiskt fixa något själv för en gång skull.

För övrigt har jag införlivat alla i betapet. Haha, alla som dissade det i början. Sjukt kul ändå. Bilden under var den syn som väntade mig och mamms när vi skulle cykla iväg. Två regnbågar, det var fint.

image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback