19 bast

Så, då var man 19 bast också. Trevligt att fylla år, även om det inte är riktigt lika speciellt som när man var liten. Men det funkar. Har fått två presenkort på MQ, och sen har jag ju redan fått moromrs födelsedagspeng. Får la se vad det blir hos farmor ikväll. Bara ett år till systemet. Woho!

Projektredovisningen gick riktigt bra tycker jag. Vi var nog några av de mest pålästa iaf av dom jag hann se. Alla andra drog över tiden, så jag lugnade ner mig och föröskte snacka lite mer sammanhängande istället. Dessutom sa Maria aefteråt att hon tyckte vi var jätteduktiga och att det avr väldigt intressant. Alltid trevligt när ens handledare säger så. Kom ifrån extra tidigt också, så nu väntar vi bara på att pappa ska komma hem så vi kan köra.

Bye bye Karlshamn und Hejhej Knivsta-Uppsala-Stockholm. Vi syns på söndag eftermiddag/kväll.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Grattis!!

Postat av: sanna

grattis!

2007-04-27 @ 16:20:55
URL: http://ungiornosenzate.blogg.se
Postat av: Fräddie

dankeee :)

2007-04-29 @ 18:20:52
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Cassa

Grattis i efterskott!

2007-04-29 @ 23:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback