Rör inte min banan!

Då var det lördag igen. Tiden går, och jag har ätit för mycket godis som vanligt. Har dock gått en runda, men det lär inte räcka. Ska ut och springa imorgon, så jag hoppas vädret blir finfint. Försöker leva bättre, men man får ta lite i taget för att inte göra en så drastisk förändring. Så det blir nog bra.

Någon hade kommeterat mitt tidigare inlägg, om att insidan räknas, och att det yttre inte är så viktigt. Nej jag vet, mne för att jag helt ska kunna acceptera mina inre förmågor behövs ett yttre för att backa upp det. Det låter säkert jävligt ytligt, men jag vill må bra inte bara psykiskt, utan fysiskt också.

Har träffat Tilda den här veckan, och inte mindre än tre gånger t.o.m. Vi kom fram till att det måste vara mer än på ett halvår i vanliga fall. Igår skulle hon shoppa, "tyvärr" slutade det med att kom hem mett ett par jeans och en randig väst. Idag var det dock dags igen, och den här gången var det hon som gick hem med två tröjor. Men hon var jättefin i dom! Tyvärr fanns ingen sådan svart klänning som jag tyckte hon skulle ha, haha.

Dagens citat:

- Fredrik! rör inte min banan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Fredrik? Vem är perfekt? Måste man verkligen vara det för att bli älskad? I så fall finns ingen kärlek. Sluta räkna kilorna. Du är inte ful. Undersökningar visar att kvinnor tycker att självsäkerhet är det sexigaste som finns. Det får man INTE genom att jämt och ständigt upprepa "vad tjock jag är" eller "gud vad ful jag är idag". Tvärtom ska det vara! Säg något positvit om dig själv varje dag så kommer du att känna dig vackrare!

2006-10-30 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback