"fritidsaktivitet"

Fy fan va gott! Tränat hårt nu två timmar. Riktigt skönt, och vann faktiskt ett set över Gryth, gasnka stolt faktiskt, haha. Han missade dock en del, så det var nog mest tur från min sida. Men annars var der bra spel och bra drag. Hade dessutom innan träningen en diskussion med några ajg inte nämner namnet på, haha. Dom ansåg inte att badminton räknades som sport, endast som en "fritidsaktivitet" eftersom man stog stilla för mycket och dessutom inte behövde så mycket koncentration. JO pyttsan. Vissa har fastnat i trädgårdsstadiet. hehe.

Måste ju bara lägga till hur duktiga jag och Madestam var idag på naturkunskapen. Vi skrev nästan tre sidor om försurning i mark och övergödning i sjöar. Vi kände oss sjukt effektiva och funderar på att fortsätta så under det stora arbetet, så vi slipper sitta hemma och jobba. Grymt skönt.

Nu ska jag kolla på helt hysteriskt och sen sova. Imorgon är det lov, wie!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha när jag spelar badminton står jag bara stilla;) får fan inte iväg bollen:P HAHAHA!!!! Kuligt som fan!

2006-10-28 @ 12:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback