Freitaaak

Så var det fredag igen. Tänk att det kan vara så underbat skönt varje jäkla gång! Sitter här å chillar, lyssnar på lite msuik. Och dessutom sett på entertainment now med massa dissade kändisar. Sjukt mycket ironi i det programmet alltså. Ikväll är det idol med som gäller! Rock och allt, det lär bli gött. Markus lär äga alla känns det som. Jag är ju inte så jäkla glad i Snäckan. Men han gör nog bra ifrån sig eftersom han är rocker. Fick dock inte riktigt ihop det där med att vara troende och rocker på samma gån`g? Känns inte som om den livsstilen funkar. Men vad vet jag. Det kanske går skitbra!

Varför kan man inte sjunga? jag skulle så gärna vilja kunna sjunga. Jag är inte helt fucking tondöv, men liksom sjunga på riktigt. Det hade varit riktigt nice. Jag hade viljat kunna spela nåt instrument också. Men tyvärr har jag noll tålamod, haha. Piano och gitarr, inte helt fel inte. Fast som sagt, då aksnke man skulle sjunga också. Känns lite kässt att kunna spela men inte sjunga. Men ajg antar att man inte kan få allt.

Såhär på fredagen får det bli en klassisk dagens:


Låt: Gavin DeGraw - I don't want to be

Göra: Slappa och se på idol

Klädsel: Svarta jeans, svart piké och min bruna lyle & Scott tröja

Humör: Trött, men ganska glad, det är helg för fan!

TV-Titt: Entertainment now och Idol

Citat: - Ulf ger inga IG-varningar......eller gör han det?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ÄLSKAR enterainment now! dom är så sjukt cyniska och ironiska... precis min humor ;) haha

2006-10-21 @ 17:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback