Festifesti

Festifesti
 

We look amazing tonight darling...


Jaha, då var det fradag igen! Det är grymt skönt, eftersom de här varit en fullständigt, förjälig, helvetesvecka! Två inlämningar, ett prov och en muntlig redovisning. Det vill säga utöver alla de andra läxorna som man självklart har! Jaja, idag har man då haft geografiprov som gick förhållandevis bra, får jag väl lov att säga. Det var klimat och sånt shit, trodde verkligen att det skulle vara svårare än det var.

Men nu är det över och ikväll är det endast PARTY på hög nivå som gäller. Först drar vi till Micka och festar hos henne. Efter det är det så klart Lorden som gäller, för mycket shaky och en del tequila. (hoppas jag). Enligt många olika källor lär det bli mycket folk ikväll, speciellt 88:or, vilket inte är särskilt fel alls. Köpt presen har jag gjort också, det blev snygg. Min egen lilla kreation, haha. Hoppas Micka blir glad. Köpt en present till mig själv också! en grå kofta. Den är fiiin. Den köpte jag för pengarna som jag växlade tillbaka från Prag-resan. För där nere hittade jag inget speciellt ajg ville ha. Och förresten fick jag nya MQ poäng, inte helt fel alltså!

Ida fick vi med till Puben också, göttans, göttans. Hon som inte skulle med först, haha den kinkisen. Men nuså är hon med. Tyvärr kommer inte Dennis ner, vilket är tråkigt. Men vi får festa när han frisknar till. Jonas kommer inte heller, tråkigt, för han har jag inte festat med på skitlänge! Men det får väl bli samtidigt som Dennis kommer ner då. Men Mikke ska med, och alla andra också för den delen. hehe.

Måste bara lägga till det här från tjuvlyssnat:

(Två pandatjejer 18+ står vid ett falafelstånd och pratar.)
Pandatjej 1 (till tant som går förbi): HEEEJ TANTEN!
Tanten: Men HEJ lilla vän! (Kramar om pandatjejen) Vill du ha en till mat? Här har du lite kontanter! (Ger pandatjej en 50-lapp och går iväg.)
(Pandatjej 1 står och ser chockad ut).
Pandatjej 2: KÄNDE du henne?
Pandatjej 1: Nä, jävla psykotant, hon ba kramade mig. Shit man bli ju helt hypat scared.
Pandatjej 2: Men varför hälsade du då?
Pandatjej 1: Det var rösterna...

sjukt roligt. haha!

slutligen skulle jag bara skriva att Prag var helt jävla Fucking Amazing! Dit ska jag igen, det lovar jag och svär och allt sådant. Men orkar tyvärr inte skriva allt som hände och så. Men det får ni säkert höra i framtiden. Förresten är jag och Micka grymt snygga på bilden! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback