Bära eller brista

Japp, nu orkar jag fan inte mer. Har läst igenom allt sisådär 5-6 ggr, men allt bara blurrar, eller nja, nästan allt, men det räcker för att man ska bli orolig. SKa läsa igenom engelska pappret en gång med. Fan jag ORKAR inte. Jag vill bara att morgondagen ska vara över...

Räknade ut lite högskole poäng innan och så. Får ha typ 2 VG så ligger jag på 19.0. Big chance säger jag bara. Får vara glad om jag hamnar på 18. om det blir som jag tror så kommer jag hamna på typ 17.9. Lär behöva så högt jag kan få för att komma in på grafisk design och kommunikation.

Balders den 4:e, haha, geek jag vet, men vafan. Trött på lorden säger jag bara. Kan va kul att bara komma iväg nån stans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback