Welcome to the hotel California

OOH, den låten är mys så här på kvälls...ööh..nattkvisten. Varför går tiden så fort? Har haft filmkväll nu med Micke, Nea och Fluffy (Jenny). Såg på Djävulen bär prada. Nu behöver jag inte se den igen på ett år, haha. Micke tyckte nog inte det var någon hit, men jag är inte förvånad. hehe.

Fan, matteplugg imorgon. Inte min starka sida. Jag hatar matte C. Jag fattar typ noll, och när jag för en gång fattar så kommer någon och fuckar till allt. Sjukt onödigt är vissa saker också. Jag kommer säkert aldrig ha användning för den här matten, och skulle jag ha det så skulle jag vara alldeles för osäker på den för att våga lite på mina uträkningar. Ja jävlar. Vi får se hur det går.

Satt och skrev lite innan. Det brukar bli så på lördagnätter. Dock blev det bara en liten del. För resten sög åsnerumpa. Som det mesta man skriver. Det finns typ noll känsa, och allt låter bara som västa fjortisrabblet. Urk.

Kiss me
hold me
unfold me
written for you
like a living letter
to make our lifes
just a bit better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback