Vuxenlista

Nu! ska jag fan vara först med en lista, eller snarare ett test. För att se hur vuxen jag är.

Jobb (1p) - Nope, skola FFS!
Visitkort (1p) - Har haft, men mest på skoj, hehe
Konferens (1p) - Nop, fast dom brukar ha bra sex på sånna sägs det...
Bor hos föräldrar (-2p) - okej, jag kommer hamna under noll på det här testet...
Vara förlovad (1p) - Neeej...räknas det om brorsan är? :P
Vara sambo (1p) - Räknas morsan och farsan?
Vara gift (2p) - YEAH RIGHT!?
Skild (3p) - och varför är det så jävla vuxet att vara skild då?!
Äga villa (2p) - Ööh...neeeej....
Ha en bil (1p, kombi 1p) - Nej, för jag har inget körkort...
Hund (1p) - Nej, men vill ha!
Lån (1p) - Haha, neeej, som tur väl är!
Gemensam ekonomi (1p) - Japp, jag och Micke när det blir dags för godis och film...alltså 0,5 p :P
Pensionsspara (1p) - Ingen aning, mamma och pappa kankse gör det till mig?
Storhandla (1p) - Fyfan för storhandla! Speciellt om man råkar hamna bakom den i kön som gör det.
ICA-kundkort (1p) - Nope, men MQ, JC och intersport...ett halvt poäng igen enligt mig
Använda rabattkuponger (2p) - Ja, ibland i alla fall
Äga hushållsassistent (1p) - Öh, den är morsans, inte min, men jag använder den, halvt poäng igen.
Äga diskmaskin (1p) - Nä, kan inte ens tvätta!
Dubbelsäng (2p) - Nope, 90, lite lagom liten, urk!
Ha julgran på julen (2p) - Jaaaa, jag älskar julgranar så länge de inte är i plast, så där tar jag poäng!
Gråa hår (1p) - Nej, men enligt nea har jag gjort slingor....
Celluliter (1p) - Ja, är man big så är man
Prenumerera på morgontidning (1p) - Näääsch, inte premurerat sen kalle anka!
Lösa sudoko (1p) - Sjukt kul! :D
Välja att inte svara i telefon (2p) - Svarar alltid! Eftersom det nästan aldrig är nån som ringer så...
Putsa fönster (1p) - Usch, huvudsaken är att man nästan ser ut...
Svampplockning (2p) - Nej, det är så tråkigt!
Långfärdsskridskor (1p) - Näää...fast det är säkert bra träning
Parmiddag (1p) - Isch, later on maybe, kanske skulle sattsa på att skaffa sällskap först
Vinprovning (1p) - Njää, inte än, det får vänta.
Danskurs (1p) - Nej, men ärligt skulle jag vilja testa! kankse till balen?
Partaja till gamla 70-talshits. (1p) - JA! asgrymt för fan! :D
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - äsch då! vem dricker kaffe?
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Haha, neej, inte direkt!
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Nää, endast om man är trött och kompisarna hänkar på en film, annars ut å röj!
Spela Bingolotto (1p) - NEVEREVER BABY!
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - *klöks*
Ha höftproblem (1p) - Ja, faktiskt! haha
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Lätt, fast enligt Dennis ska vi inte behöva det! haha
Bli förundrad över “ungdomen idag” (2p) - JA! alla små fjortisar och småttingar. Det var bättre förr!

0-15 p - INTE gammal
16-25 p - Börjar barka ditåt…
Över 25 p - Nu är du där

11,5 poäng, phu, jag är fortfarande ung! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback