Vad fan är felet med svenska folket?

Okej, nu är jag sjukt chockad. För alla er som inte följer idol, sluta läsa, för ni kommer inte fatta ändå. Vad är det med svenska folket? ursäkta men, HUR FAN KAN MAN RÖSTA UT DANNY? Att Cissi hängde löst var ingen förvåning, men att Johan satt säkert gör mig djupt deprimerad. Han har inte annat än gnällt nu de sensate veckorna, så jag orkar inte ens kolla när han sjunger längre. Enda anledningen till att han får några röster är att småtjejer tycker han ser bra ut. Visst, jag tyckte Danny också var sån till en början, men sen upptäckte jag att han kan sjunga. Kanske inte sjukt bra, men han är way ahead Johan.

Funderar på att bojkotta skiten nu. Inte för att jag röstar själv. Men jag kommer inte klara en fredag till med cissis och Johans ylande. Någon av dom, helst Johan, hade gjort världen en tjänst om han drog sig ur och lät Danny komma tillbaka. Han har inget där att göra, han har till skillnad från att utvecklas, gått bakåt några hundra steg. Visst Danny åkte säkert ut för att alla förväntar sig att folk ändå röstar på honom. Det blir lite av en Ola, men skillnaden var att Ola inte sjunger lika bra som Danny heller. Nej, det här är skumt, och ska man fortsätta kolla? Ja, men jag ska byta kanal när Cissi och Johan sjunger, och be till gud att faktiskt rätt person åker ut nästa gång.

Kommentarer
Postat av: evelina

håller med! jag är chockad! :'(
/ www.missevelina.blogg.se

2006-11-03 @ 22:52:03
Postat av: Anonym

Danny har sjukt äckligt självförtroende, borde göra näsoperation, har slarvat dom senaste veckorna, tror att han kan glida igenom allt utan att anstränga sig ett dugg, för det har han inte gjort! han glider igenom på sitt utseende.
Håller inte med om att det bara är småtjejer som röstar på Johan för att han ser bra ut, det är ju Dannys grej eller hur?

Marcus är kung på scen, han är den enda som kan sjunga.

2006-11-04 @ 00:34:07
Postat av: Fräddan

Jag tycker inte danny gled bara på sitt utseend, och någon form av själförtroende måste man nog ha för att klara pressen. Och vad fan hans näsa har med saken att göra vet jag inte. Det motsäger väl ditt argument lite granna kan jag tycka. Johan gider bara på sitt utseende då han låter som en kastrerad kalkon. Att markus är kung kan jag inget mindre än att hålla med om! Men att danny åkte ut det kan jag ändå inte fatta.

2006-11-04 @ 00:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback