The O.C

75803-25

The surely look good...

Jag har ägnat eftermiddagen till, nej inte plugg, fast jag borde. Utan har sett de tre första avsnitten av the O.C säsong fyra. Sverige är ju så efter. Bara i mitten av säsong 3. Urk, haha. Jaja, en säsong, lite mer fucked up än vanligt, och dessutom utan Marissa (Misha Barton). Jag vet inte, allt känns så udda när dom ändrar serierna. Tyckte säsong hade ett så jäkla bra slut, enda tills dom försötrde det. Men jaja, vill hon inte fortsätta spela Marissa så vill hon inte. Ögongodiset Rachel Bilson finns dock kvar. Tror jag ska önska mig säsong 1 i julklapp. Den var bäst.

Måste verkligen plugga. Men jag orkar inte för fem öre. Har ekonomi att läsa och engelska att göra/läsa. Jag har aldrig någon ork längre, allt är så sjukt tråkigt. Mössprovning på fredag dock. Fyfan va gött, första riktiga känslan av att det faktiskt är vi som ska ta studenten till sommaren...

Sjung om studentens lyckliga dar', låt dom oss fröjdas i ungdomens våååår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback