Skumt, skummare, MOI

Haha, okej, sjukt dålig överskrift men jag kom verkligen inte på något bättre. Fast tja, det var varit lite skumt från och till. Härromdagen åt jag tex skumbananer. Nej, fy vad lågt. Nej, jag satt faktiskt och surfade satan. Ni vet sånt man gör när allt är så grymt tråkigt. Och plötsligt så hamnar jag på två killars hemsida, på någon vänster. Två singer-song writers som gett ut egen platta och så. Så jag sätter mig och lyssnar lite. sen skiter jag i det.

Sen ska jag logga in på resedagboken för att lägga in lite pragbilder, men jag som är glömsk som fan har glömt vad jag heter (Fuji_ som vanligt, men trodde faktiskt jag hade haft bättre fantasi för en gång skull). så jag använder min enormt utvecklade hjärna och säker på mitt efternamn. Sånt som funkar om man är en bland typ 18 i hela Svergie. Och poff, så ser jag en Pontus Sandevärn. Coolt tänker jag, måste vara en släkting eller något. sÅ jag går in och checkar hans sida och så. Sen ska jag gå in och kolla hans hemsida som finns där och vipps. Så är jag på samma sida som jag berättade om innan. Sjuuuukt läskigt. Men bra musik var det iaf!

http://www.welkinandthejangler.net/

Tänkte ta ett citat från i  tistes med, för ajg tyckte att jag var sjukt rolig!

- Kommer ni ihåg det här nu?
- Fanny! memorera, du är smartast!
- JAG??! jag har fan fiskminne!
- Och du ska bli läkare....
- Du kanske skulle satsa på veterinär istället då....
- ....skitkul.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback