Sex hit, sex dit, sex överallt!

Shit, jag blir så trött när jag ser på amerikanska snackprogram där dom diskuterar sina barns sexliv. Dom är helt hysteriska över att deras barn förlorat oskulden, coh att de utövat något så hemskt som oralsex. Sen kan jag förstå vissa delar, dom verkar ha nån trend där borta med sexpartyn där alla ligger med alla. Men samtidigt kan jag undra, det kan faktiskt vara så att deras barn är så villiga att prova, på grund av att alla är så förnekande. Att det är så hemskt att dom skulle ha sex. Det kan ju faktiskt vara mer spännande för banren bara för att de vet att det är så "hemligt" för föräldrarna. Därför kanske vi inte är riktigt lika speedade på den frågan här på andra sidan atlanten. Men sen är vi ju inte lika troende heller, eller inte i samma skala som dom. Fick i af en liten lycklig stund när en pappa i publiken ställde sig upp och sa "så länge min son skyddar sig så är dethelt okej". Inte som vissa andra som menade att "barnen skulle tänka efter, för sex var minsann något man inte skulle ha!" Pryda, ja. Inte bättre för att /:e himlen började efteråt, och började ta upp samma buskap.

Visst jag är säkert konstig. Eller somliga tycker nog det. Men jag tycker inte det är en så big deal. Okej om man börjar när man typ är 11 eller något. Lite tidigt det, men alla mognar vid olika åldrar. Men varför inte bara acceptera att tonåringarna har sex, om dom nu tycker om varnadra, och så länge de skyddar sig och inte får barn. Det handlar inte om synd, det handlar om kärlek, känslor och njutning. Okej, lät lite halvporrigt, men ni fattar vad jag menar. Jag har ju lite kontakt med iaf två personer som är i USA nu, och en av dem sa att dom är sjukt pryda där han bor. Här hemma snackar vi sex och skojar om sex hela tiden. Vilket jag tror gör att folk är ganska öppna om det. Det blir inte samma panikkänsla. Sen finns det ju dom som bara "knullar runt" och skiter i allt, men de är nog lite gränsfall.

Nu ska jag äta kladdkaka, jag har förresten hört att choklad är bra för sexlivet, RAUR! haha!

Kommentarer
Postat av: Cez

Instämmer... det är märkligt att Amerikanerna är så vansinnigt rädda för sex, men tycker att våld är helt okej.

Postat av: Micka

Så de va inte bara jag som kollade på tyra idag:P

2006-11-02 @ 17:30:43
Postat av: Kusselussebulle :P

Du har så rätt!!! fri sexualitet for life!!!!

2006-11-03 @ 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback