Listor, listor, listor!

Eftersom alla snor av varandra hela tiden tar jag den här av Nea och Alle :P

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"verkliga och påstådda motståndare var ett inslag i revolutionenfrån för-"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Volymknappen till datorn...
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Joey på mute, när jag pluggade...
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19.16....hon va 19.18 *stolt*
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lyssnar på tv:n i bakgrunden och tänker att jag måste återgå till studierna!
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
I går när jag gick hem från skolan...Jag är sjuk...urk :(
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Inget alls, datorskärmen?
8. Vad har du på dig?
Svarta mysbyxor, svart hood och svart t-shirt. I'm all blaaaaack ;)
9. Drömde du något inatt?
ÖÖH.....
10. När skrattade du senast?
eeehm.....igår kanske?...eller idag...jag kommer inte ihåg :P
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllor, tavlor, tidningsställ, foton....
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jaa..alltså...det var en sånhära lista, där man skulle svara på amssa sjukt dumma saker...oj...
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning? pfft, I know worse!
14. Vilken var den senaste film du såg?
Harry Potter och de vises sten, höhö :D
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
ett hus i usa, ett i frankrike och ett på bahamas!..sjukt onödigt! :D
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är sjukt geekig på låttexter!
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Göra så att vi inte förstör vår natur så mycket!
18. Tycker du om att dansa?
Japp, i rätt tillstånd! :D
19. George Bush?
who? ;) I doesn't exist for me anymore!
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hilda och P.J :P
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
EEH JA! jag SKA bo utomlands!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Grrreeeaat! min ersättare!
24. Vilken person vill du ska svara på de här frågorna?
Jenny penny fluffy...och Emelie vara för hon inte gjort den! HAHA :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

har visst gjort det, den 15 maj, kolla mina arkiv så ska du få se. Ni är LÅNGT efter! ;D

Postat av: Fräddan

Haha, men dom andra två har du inte gjort ;)

2006-11-28 @ 21:54:57
Postat av: Emelie

äsch, jag VET att jag inte är vuxen! :P Och hur ska jag kunna göra den andra när du snodde min favoritartist? ;)

2006-11-29 @ 07:23:48
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Jenny

Alla har ju redan gjort den här!! =P Men sure. =P

2006-11-29 @ 13:51:17
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Nea

Haha Emelie, ingen läser så långt tillbaka ;)

2006-11-29 @ 16:26:21
Postat av: Emelie

nej, men bara upplysning om den finns liksom!

2006-11-29 @ 17:49:39
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Fräddan

HÖHÖHÖ :D

2006-11-29 @ 18:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback