Lista, igen (Fy mig)

Försöka skriva 100 saker om mig, får se hur långt jag kommer...

1. Jag kallades för fidde
2 . Som sen blev Fiddeli
3. Som sedan blev Fredde
4. Som sedan blev Fräddan
5 . Som sedan blev Freddy
6. Som konstigt nog blev Sandy
7. Fast bland mina äldsta vänner är jag fortfarande bara Fidde
8. Jag är trött på skolan
9. Jag har bott i Asarum
10. Men bor numera i Karlshamn
11. Född i Göteborg dock
12. Lyssnar ofta på en låt så länge att jag tjatar ut den.
13. Gillar inte katter
14. Men hundar gillar jag som fan
15 . Tyvärr så är jag lite lätt allergisk mot alla pälsdjur så
16. Men tänker fan skaffa hund ändå!
17. Jag kan gråta till filmer om jag är ensam
18. Men det händer typ bara till Pearl harbour...
19 ...fast jag anser itne att jag är töntig för det
20. Däremot är jag sjukt feg
21. Har inte tagit körkort
22. Jag är alltså sjukt efter
23. Hatar att vara ovän med folk...
24 ... och är en typisk våg.
25. Snodde nummer 23 och 24 av nea för det var sjukt mycket jag :P
26. Jag älskar att kolla på film
27. och hatar de där de bara snackar
28. Alltså kollar jag typ aldrig på de som fått flest Oscar's
29. Vill flytta utomlands
30. Helst till USA
31. Men Frankrike är också godkänt
32. För jag ska fan kunna prata franska innan jag dör
33. Har inte läst da vinci koden...
34. ...Men däremot alla Harry Potterböckerna
35. Läser just nu Huckleberry Finn på engelska
36. Spelar badmintom
37. Och fysar en gång i veckan
38. Men är fortfarande överviktig
39. Alltså trivs jag inte med mig själv
40. Jag tränar småttingar
41 Jag är sjukt besatt av The O.C
42. Mest på grund av Misha Barton
43 ... fast Rachel Bilson är inte helt fel heller
44. Har snott listan från Nea
45. En person som jag tycker mycket om
46. Speciellt när hon är onykter!
47. Fast hon är helt ok i vanliga fall också
48. Jag är grymt blyg
49. Fast inte bland folk jag känner
50. Men uppfattas nog som lite noschig av folk jag aldrig träffat innan...
51. Men bara för att jag är rädd för att säga fel saker
52. Jag har helt enkelt svårt för att vara mig själv ibland
53. Jag har aldrig varit askalas
54. Vilket kan bero på att jag hatar att må illa och spy
55. Dessutom är baksmälla inte särskilt kul...
56. Men vägen dit är ganksa rolig, haha
57. Jag älskar att skriva
58. och rita
59. och fota
60. Även om jag inte är så bra på det
61. Min bästa vän heter Jonas Holmgren
62. Med honom kan man snacka om allt
63. Jag är gasnka snål
64. Men konstigt nog jävligt duktig på att slösa pengar
65. Men har inget jobb
66. Jag är ett mvg barn
67. Jag skröt precis
68. Men det skiter jag i
69. För att jag jobbar röven av mig biland för att få det
70. Vilket gör att jag är en gasnka stressad person
71. Men det ligger i släkten för mamma är lika dan
72. Vilken i sin tur jobbar på ungdomsmottagningen
73. Vilket jag inte tycker är ett dugg pinsamt
74. Bara när någon kommer fram till mig och säger att de träffat henne
75. För jagg får så många konstiga syner då
76. Jag har pervig humor
77. Och associerar ofta till sex utan att tänka på det
78. Men det är Jonas och Anges fel, inte mitt!
79. Angelica och jag har för övrigt kännt varandra i 13 år...typ
80. Vi har drivit företag ihop
81. Vi ägde allt och alla
82. Jag har provat studentmössa
83. Och har nummer 58
84. Jag längtar efter studenten
85. Men är orolig för framtiden
86. Jag vill nog jobba med grafisk desig eller nåt sånt
87. Jag älskar musik
88. Just nu är det låten Gnarls Barkly - Crazy som gäller
89. Men Gavin Degraw - I don't want to be är helt ok också
90. Jag spelade blockflöjt/altflöjt tills jag var 13
91. Jag har gått hos sångpedagog
92. Men jag slutade efter tre menader
93. För musikallåtar var inte min grej för fem öre
94. men ibland ångrar jag att jag slutade
95. För då kanske jag hade kunnat sjunga lite bättre nu
96. Jag vill lära mig spela piano eller gitarr
97. Jag äger på att baka
98. Och laga mat
99. Och att vara kompis
100. Och att göra fullständiga listor!

Kommentarer
Postat av: Kusselussebulle :P

Jag diggar din lista! och du har helt rätt min vän du e sjukt bra på att baka, laga mat och vara en bra vän!

2006-11-27 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback