Jag vill FYSA

Jag vill FYSA! inte träna småttingar. Jag har försökt få fram det nu i typ en och en halv månad men ingen verkar göra ett skit åt saken. Snart skiter jag att gå dit för fan. Inget tränarmöte har vi haft heller. Och inget möte är utsatt. Men jag vill träna fys. Jag kan träna småttingar med niclas på måndagar. Men inte på onsdagar, eftersom det är min träningstid.

Det känns hyffsat taskigt att jag har velat ha fysträning i typ två år. Och när det väl händer så ska det självklart ligga precis där jag tränar andra. Inte kul, INTE kul. Dessutom behöver jag träningen eftersom jag är seg som en...någonting. Plus att det är bra för magen, haha. Och det är grymt mycket roligare med Nea, jenny, niclas och alle och dom, än att vara ensam och träna småttingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback