I've got the fever, FEVER!

Urk. Mår inte ett dugg bra. Fryser, ont i lederna, ont i magen. Sen ahr vi inga värktabletter heller. Sjukligt bittert måste jag faktiskt säga. Det är så timat allt, eftersom jag har feteredovisning med bedömning i fyra ämnen på onsdag. Men det är ifs första lektionen. Och är vi först ut så kan jag gå sen. Det är dock bra att va sjuk me, för då kan ajg komma i fatt med ekonomin och engelskan också.

Kände mig sjukt dissig innan, förlåt baby!

- *piiip* skrev I love you ??? HALLÅ ???!!! jag dör

- eeh..okej?

- FÖRSTA GÅNGEN, VET DU VAD I LOVE YOU BETYDER???

- japp

- oh my...

- till mig, han skrev det till mig?

- ...fast love you kan ju va lite sådära mer...fjortissnack...

- ...på svenska är det fan djupare...
- ...haha...

-  Ja men...
- FÖRSTÖR INTE DE HÄR!
-
uff....förlåt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback