I'm the follower

Japp, snodde den här listan från någon.Vem kvittar, eftersom alla andra redan har gjort den! haha :P Aja, hemma å sjuk idag. Inte kul, men fick lite ekonomi gjort och så. Skola imon, sen idolfinal i ronneby!

1.) När du duschar, startar du vattnet och sen går in eller går du in och startar vattnet
Beror på hur trött jag är, ibland ähnder det att man råkar ställa sig först och dra igång vattnet sen :P
2.) Läser du texten på schampooflaskorna?
Hallaoå!? Jag är typ blind och kan inte ha glasögon i duschen!
3.) Har du någonsin duschat med någon av det motsatta könet?
Det beror ju på hur långt bak i tiden man vill gå :P
4.) Har du någonsin borstat tänderna i duschen?
EEh? psyykoooo!
5.) Hur gammal ser du ut att vara?
18 hoppas jag fan :P
6.) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Sunrise Avenue - Fairytale gone bad
7.) Har du nyligen blivit medlem i något?
öööh....nää?
8.) Vad är dina planer för helgen?
Kolla idolfinalen i Ronneby! Sen vet jag inte, advent på Lorden iaf...
9.) Har du någonsin smugglat in något i USA?
Jag har aldrig varit i USA :(
10.) Blir en kille/tjej som spelar gitarr mer het?
Gör dom det bra... knäsvag som satan.
11.) Bor du i en stad med ett bra idrottslag?
Jag vet inteee...dom små handbolsstjejerna kanske?
12.) Hur många tror du kommer på din begravning?
Det vet väl inte jag, men den kommer sändas på tv, var så säkra ;)
14.) Har du fler fiender än vänner?
Förhoppningsvis vänner, jag har inte så bra koll på fienden :P
15.) Har du skickat ett anonymt brev?
Japp, fast det sket sig när jag skrev avsändaren på kuväret :/ :P
16.) Kan du fixa din egen bil?
EEh, har inte ens körkort, så nej
17.) Har du någonsin sagt nej till en dejt?
Jag har nog fan aldrig blivit bjuden på någon, tradical, you tell me!
18.) Är du smartare än dina vänner?
Iaf Micke, haha...inte så svårt dock ;P
19.) Har du någonsin stulit något från dina vänner?
Japp, cookiieees
20.) Har du någonsin suttit i fängelse?
Nääää, bara på låtsas :P
21.) Borde du ha gjort det?
Jajjeemeen.....eeeellller inte
22.) Gillar du lukten av öl?
Nä, men kniper det så kniper det...
23.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
Båda delarna...
24.) Har du någonsin gett till välgörenhet?
Japp, allt för sällan dock!
25.) Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
näää det tror jag inte, I like dogs! they're cute ^^;;
26.) Blir du någonsin deprimerad?
Jag Skulle kunna ge 10 minuterskurser i att bli deprimerad, så duktig är jag på det!
27.) Bor du med dina föräldrar?
Jääääässss
28.) Har du planer för framtiden?
Njaaa, Rich and famous, det gamla vanliga :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

MIN MIN MIN!! =P (först i kretsen iaf =P hehe)

Postat av: Lisa

VI ÄR INTE SMÅ! men bra att du tänkte på oss :)

2006-12-03 @ 00:06:26
URL: http://peetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback