High five!

Okej, jag kommer aldrig kunna höra high five igen utan att börja asgarva. Jag var ute igår, och det var sjukt najs. Längesedan jag hade så roligt. Jag måste nog säa som emelie att förfesten typ var roligaste, men lorden hade klart sina roliga stunder också. Det bröjade hos Alle med drinky och kareoke. Hann dock bara en låt innan Sofie lyckades göra så spelet hängde sig. Haha. Sen blev det livemusik. Fyfan va jag önskar att jag kunde spela gitarr...

Väl ute shakades det en del, och dracks en del, eftersom det inte hade varit så mycket på den fronten tidigare. White russian är en savior! Eller hur fan det stavas. Sen blev alla sjukt trötta. Men kvällen avslutades fint på marinan med sjukt varma pommes och en hel del matsnattande imellan.

Ljuspunkter

"My wife is dead you know, HIGH FIVE!"
"Toadörren gick i baklås, så jag hoppade ut genom fönstret..."
"Det känns som man är på barnkalas, man möts där av hans pappa som ropar - Alexander, nu får du komma och hälsa på dina gäster!..."
Nea goes drunk, något vi vill se mer av!
It's amazing how you can speak right to my heart *sjunger* allsång for life!
Gavin Degraw
- I don't want to be, 19000 p på kareoken, slå det!
Johan åkte ur idol
Emelies snobbentrosor (do I need to say more? :P)
Trackback