Festifesti

Sitter här å salppar. Det snöar ute, wie! snart är det jul! haha, jag längtar konstigt nog efter julsånger. Dock inte efter julklappsköp, det bränner så satan i plånboken! Men jag ska vara duktig den här månaden så att jag faktiskt har lite över. (Det är så det brukar låta, och sen har jag gjort av med allt ändå). Jag behöver helt enkelt ett helgjobb. Fasen 500-1000 kr extra i månaden hade gjort bajsigt stor skillnad. Menmen.

Jag var på fest igår hos Nickie i Mörrum. Det var trevligt! Kasnke inte så übermånga som jag kände, men det var bra ändå. Synd bara att jag är så osocial runt nya människor. Jag var på tog för dåligt berusad för att våga göra några närmanden, haha. Jaja, Herman hittade ju någon iaf, haha. *busvisslar*


Kommentarer
Postat av: Miriam

Ge dina pengar till morsan i förvar vettja. ;)

2006-11-01 @ 13:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback