Balders

Japp igår var det Balders som gällde. Lite förfestande och käk hos Nickie sen bar det av...till en helvetesresa! För det första var bussen en halvtimme försenad. Och när den väl kom så var chaffisen skitkinkig för att ingen satt ner och hade bälte på sig. För det andra har jag kommit fram till att jag inte klarar av full fjortisar. Fyfan säger jag bara. Jag, micke, nickie och ida kände oss grymt mogna och ganska tråkiga, men som jag sa till ida. Vi blir moget flamsiga som onyktra. Big difference, HUGE difference. Sen spydda folk hit och dit, chaffisen tog en cp-omväg, vilket gjorde att resan typ tog en halvtimme längre än vad den borde, minst.

När vi väl var framme var det väl ok. Ganska lite folk dock, för att vara Balders, men det är sånt man får ta. Vi shakade iaf i typ tre timmar, vilket snarare kändes som en! Och hemresan var mycket bättre. Ganksa lungt, och dessutom tog chaffisen den rätta vägen. Skönt.

Synd bara att man är så jäkla feg. Även om jag är onykter så vågar jag inget. SÅ det blev ingen brud den här gången. Spanade in en hela tiden, men vågade inte mig på några närmanden. Fast jag såg några andra som verkade på henne, men hon dissade dom, så hon hade säkert pojkvän.

Däremot blir jag så trött på folk som ska hålla på, även om de redan har sällskap. Varför kan man inte bara njuta av det man har? Här sitter en annan ensam som fan ibland, och så finns det dom som inte kan hålla sig till en. Sjukt synd, och sjukt synd om den andra personen också för den delen, sällskapet alltså. Tillit borde väl ändå vara det viktigaste. Okej att man dasnar medandra och sånt, och är man på ett ställe som Balders så får man nog räkna med lite kladd. Men man behöver ju inte gå på själv om man redan är tillsammans med någon. Speciellt inte gulla med andra, eller flörta satan med andra. Nej, usch, sånt gillar vi inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback