Äntligen

Äntligen åker rätt person ur idol. Tack, Cissi har gjort en eller möjligen två bra låtar. Det var helt enkelt hennes tur! Konstigt nog var Johan hyffsad idag, men jag gillar inte hur hans röst låter så svag och ansträngd. Min snygging Felicia sjöng tyvärr falskt från och till, men det blir nog bättre till nästa vecka. Erik och Markus var outstanding som vanligt. HÄRLISCH!

Jag ahr ont i magen. Ätit för mycket godis, ajaj. Måste bli ett slut på det här. Måste dessutom ut och springa imorgon. Kanske innan frukost, så har man det klart direkt, haha.

Måste bara lägga in ett fint citat från gårdagens träning:

Roger: Smasha bara! Banka på allt som är litet och rör på sig!
Nea: (böjer sig mot mig och Jenny och viskar) Ingår jag där?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker:
"I start to mate" är rätt bra oxå. Eller vad tycker du? =P

2006-11-11 @ 02:12:11
Postat av: tilda

Marcus var klart bäst i idol igår, MY GOD jag svimmade nästan. Johan var inte alls bra, han var usel som vanligt och Felicia är bara skrikig! Ut med alla som sjunger falskt oså blir det Erik och Marcus kvar, höhö :D

2006-11-11 @ 13:00:21
Postat av: fräddan

Haha, ja just det Jenny, det glömde jag! haha får lägga in den me ;)

2006-11-11 @ 15:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback