Anne Hathaway

Anne Hathaway

At least someone looks good tonight darling...

Har kollat på Djävulen bär Prada nu i eftermiddag. Den är grymt bra. Lite fjolligt kankse, men jag älskar verkligen den smått sadistiska humorn som finns. Den gör ju faktiskt ganska bra narr av modevärlden, samtidigt som den är seriös. Sen gör det ju inget att Anne Hathaway spelar en av huvudrollerna, för hon är grymt het om ni frågar mig. Ser kanske lite töntig ut ibland men INTE i den här filmen.

Synd att man inte kunde vara snygg och smal man själv också. Spelade badminton ikväll, och det gick typ bajs. Jag har noll fotarbete, och blir bara tröttare, och allt går bara sämre. Kan ju inget annat än att skylla på min äckliga kropp. Örk, hade jag fått en gratis fettsugning hade jag tagit den, haha! Nej men, fasen, jag bara säger att jag ska gå ner i vikt, men jag gör aldrig något åt det. För fan Fredrik, ta tag i ditt liv. Vill du vara snygg till studenten eller inte.

Jag har helgen planerad redan, sjukt olikt mig! På fredag blir det hem till Tilda i Ronneby. Söt, söta Tilda! Vi ska kolla på idol. Hennes kompis Emma Rodhodendhronbuske kommer också dit, haha! (fråga inte!). Sen på lördag blir det film med Fluffy och Nea, de säger att de kommer somna, men det vågar man inte göra nära mig...Nej, men seriöst, så sjuk är jag inte. Men dom får fan hålla sig vakna, haha, annars blir det ingen film!

Jag - Jag säger till Nea nu, så kanske vi kan planera in filmkväll innan april iaf, HAHA!
Jenny - HAHA! Gör så...


Jag - Nea, filmkväll snart eller?
Nea - JAAAA, vad sägs om lördagkväll!?
Jag - öööh....

Jag - Jenny, jag mår inte bra...jag är i någon sorts chocktilsstånd...
Jenny - Vaa?
Jag - Nea frågade om vi kunde ha filmkväll på lördag...
Jenny - NÄHÄ??!!?....shit....
Jag - MMHM....

Kommentarer
Postat av: Idis kusse:D

Jag tycker om dej precis som du är:D ps du va snygg i kläderna idag;)

2006-11-15 @ 15:48:13
Postat av: Fräddan

NAW, tack ;D

2006-11-15 @ 17:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback