When night falls

75803-8

When night falls

Det är helt sjukt härligt att det forfarande är lite ljus kvar vid 22.00. Tänk, om bara några veckor är det ljust ända till 23.00 Helt sjukt gött! Var ute och gick en runda innan. Även om det inte var lika varmt som igår så var det väldigt härligt. Man såg hur alla träd var på väg att slå ut, all grönska är på väg. JA ÄNTLIGEN! Nu är det bara eken som ska komma igång med, så känns sommaren riktigt nära. Men då ska man ifs börjsa sommarjobba. Men det är ju första perioden, så jag är ganska glad. Hörde förresten nån säga att han skulle jobba på oljehamnen också. Vet ju dock inte om det är samma period eller så.

Eftermiddagen spenderades med freaky-mikke. Konstigt nog hamnade vi på badhuset av någon konstig anledning. Jag lovades att få simma en kilometer (40 längder). Efter 4 längder tröttnade blåsfisken Åkesson. Kul! *host*. Sen röjde vi lite, men sedan var det tydligen dags för bara motionssim. Men inte ens då fick jag fortsätta, NEJ, då skulle vi ha vatten-fys! Vilka påfund. Men sen sprang han upp på toa, så då simmade jag 6 längder till. Sen blev det lite bastu, sen stack vi hem. Förhoppningsvis gav det något, haha. Dock vägde jag mig också, inte allt för upplyftande. Neråt ska det gå, hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback