sunny Day

Fysatansinihelvete va varmt å gött det har varit idag!
25 grader i solen hörde jag något om. Tjenamittbena. Från vinter till sommar på en vecka!

Var hos farbror doktorn idag också. Det gick bättre än förväntat. Får svar om drygt en månad
om jag kan få medicinen jag vill ha. Hoppas verkligen det! väntat i 6 år ffs. Men han var trevlig och så. Mycket bra, den förra var en sån bitch, eller en HEbitch blir det då ifs. haha.

Beställt mina glasögon idag me. Tio dagar tar det ungefär. Göttans. Kankse ska beställa
solglasögon me. Sånna slipade som bara jag kan se med, mouahahah ;) Men det vore gött
att kunna ha solglasögon för en gång skull. Funkade ju inte riktigt med linser på sommaren
eftersom jag får allergiryck ibland. Inte bra att ha linser inne då.

Ensamheten har stannat kvar med. Fuck, vill verkligen inte ner i en svacka igen. Kom precis ur en.
18 års dagen å förra helgen fick mig att må så bra! Men sen igår så slog jag dit igen. Men ja,ja
Det går över tills jag gifter mig...OM jag gifter mig. Just nu ser det mörkt ut ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback