Summer's on it's way

75803-6

Summer's on it's way


Igår var det Lördag för er som inte visste det. Haha. Jag och jonas chockades med att upptäcka att Mission impossible 3 gick i Karlshamn dagen efter världspremiären. Det är inget man är van vid. Vanligtvis tar det väl en sådära 4-6 veckor innan filmen kommer hit. Lite folk var det med. Men filmen var göttig. Kan dock inte förstå varför dom ska behöva ha så jävla högt ljud. Men, men, panchisvarning på mig. Sen stack vi hem till Jonas och promenerade vår vanliga runda. Riktigt gött att återse gamla Korpadalen. Det känns fortfarande som hemma för mig, tro det eller ej. Alla minnen finns kvar. Riktigt fint rum hade Jonas fått också, snygga färger å allt. Fick lust att möblera om i mitt rum bara för det, haha.

Tänkte skriva massa här i bloggen igår när jag kom hem. Men jag orkade inte. Så nu kommer jag inte ihåg vad det var jag skulle skriva. Haha, tabbe kan man lungt säga. Mamma och pappa stack till golfbanan i det fina vädret. Jag vill också ut, men jag vet inte vad jag ska göra. Tror min dumma broder har kameran så jag kan inte fota, this SUCKS! Det är så fint ute nu, blommor börjar slå ut, havet är så blått, träden börjar bli gröna. Vilket ifs resulterar i en förjävlig allergi för min del, men det är sånt man får ta! Man får bara käka lite piller, så blir det nog bra.

Det känns verkligen i skolan att det börjar närma sig sommaren. Ganska chilligt (förutom på engelskan). De prov vi har är mestadels nationella, och dom kan man ju inte plugga på ändå. Jag vill verkligen ha MVG i engelska B också. Blir sur om jag inte får det. Hade varit gött med ett tre-bokstavigt betyg i Filosofi med, men vi får väl se hur det går på inlämningen. Jag vet att jag är konstig, att många tycker jag är skum när jag blir missnöjd med ett VG. Men jag kan inte hjälpa det. Höga betyg är som en drog. Har man väl börjat, så blir man missnöjd om man inte når upp till den nivån igen.

Snäll och rara, helt underbara, och deras saga berättas igen *nynnar*. Haha, töntvarning. Vad ska man hitta på idag då, för att inte fastna inne när det är så fint väder? Ja, ja något kommer jag väl förhoppningsvis på. Jag kan inte sitta inne och blogga hela dagen. No, it's time to make my life a little bit more intressting. Write ya later biatches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback