Stress, stress...

Usch, det känns helt plötsligt som skolan är övermäktig. Har hur mycket som helst till nästa vecka och jag kommer inte ha en minut till övers i helgen. Man mår ju iaf lite bättre när man ser alla snygga modeller å tv, haha! Det var nån Victorias secret sak, många söta bruds. Tänker härma emelie nu, sno hennes frågor. Har man tråkigt så har man.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Sedan pratade styrelseledamötena med varandra en stund"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min bokhylla
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Victorias Secret runwayshow, haha, hett, jag vet ;)
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.58 (22.55 var rätt)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Kollar på tv, snart sova...tror jag...
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Spelade fossingboll med alla dampiga badmintonfriends.
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Gamla blogginlägg på lunar, pathetic, I tell you.
8. Vad har du på dig?
morgonrock och fleecefilt om det räknas?
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Skumt var det, kommer knappt ihåg.
10. När skrattade du senast?
På forbollen, när jag stämplade Jenny, förlåt *skäms* :P
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Massa fina foton som min pappa tagit.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
JA! Jenny utan tandställning! Sweet! :D
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Det är lika fjolligt som det verkar, haha, ingen orkar förmodligen läsa...
14. Vilken var den senaste film du såg?
Typ Zorro 2, somnade i mittenpartiet, men kom igen i slutet.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En massa skit som jag inte behöver! sätta in på panken, räntar är mumma!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är inte den man tror när man ser mig.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Gaaah, makt gör mig rädd...
18. Tycker du om att dansa?
Oja! ska det vara inför publik kan dock en del alkohol behöva tillsättas!
19. George Bush?
B(usch)?
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Helt klart! skulle vilja flytta till Paris och lära mig franska. Coolt.
21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Du är försenad, Nu missade jag tiden för min brazilian wax, helvete!"

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha, hääärmis ;D

2006-05-18 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback