Pretty in pink

Nej, jag är inte pretty in pink om det är det ni tror. Men musikalen vi ska kolla på idag heter så. Jag hoppas den är bra. Äh, vem bryr sig, vi slipper havla svenskan och matten iaf. Har gjort nationellt i Engelska, läs och hör. Det var svårare än vanligt. Eller så pressade jag mig bara lite mer än vanligt. Det brukar ju vara så. Shiet man. Det gick väl hyffsat ändå hoppas jag. Nu är jag klar med alla nationella, i engelska iaf. Det är gött. Nästa som gäller är matte, nästa fredag. Man kan ju hoppas att det går vägen. Matten har ju inte gått helt bra det här året. Usch!

Läste något hemskt igår. Nu kommer ni freaka ut, haha. Mischa Barton kanske ska sluta i the O.C! Hon har tydligen gjort allt för att bli sparkad. Fan, manusförfattarna funderar på att ta dö på Marissa genom en drogöverdos. Vafaaaan, lägg ner serien innan den spårar ur. För det gör alla bra serier förr eller senare. Tror jag ska köpa O.C säsongerna, så har man något att göra under regninga sommardagar. hehe.

Det känns lite tattigt att stå och blogga i skolan. Men det är 40 minuter kvar tills jag börjar. Matte, usch. Men bara en stund, sen är det dagsför musikal som sagt. Usch, en blivande student sprang förbi precis. Inte för att jag har något emot treor, men jävla vad avundsjuk jag är. Själv har man ett år kvar med projektarbete och sånt. Det är bittert. Även om studenten är något man längtar efter så är det även en viss osäkerhet. Det är då man måste ta tag i sitt liv, börja utbilda sig, eller jobba. Jag vill jobba lite så man får ihop lite pengar så att jag kan sticka iväg någonstans. Australien eller USA hade varit asgött.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Kya musikal, värsta avundsjuk...
En annan sitter dom regniga dagarna med Ally McBeal säsong 2 just nu. :3 Så najs... Snart regnperiod... =_=
Funderat ut projektarbete? Kommer säkert gå bra. Australiensare... Rätt kaxiga saker.
Peace. (´▽`)

2006-05-09 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback