Kiss me Once

Kiss me twice, c'mon pretty baby, kiss me deadly. *Sjunger* Haha, jag har verkligen fått pippi på alla låtar från musikalen. De är faktiskt riktigt bra, vissa åtminstonde. Andra hade behövt lite mer fart i sig. Just nu spelas deadly kiss, dock inte av Lita Ford, utan Reel Big Fish. Lite såhär reagge vs. pop vs. punk version av låten. Bra är den iaf.

Idag har jag faktiskt inte gjort mycket alls. Legat inne eftersom pollenhalterna är så höga. Gick ut 20 minuter och höll på att nysa ut hjärnan när jag kom in, usch. Blåste gjorde det också, då blev det verkligen inte bättre. Men tror jag ska gå en liten runda om en stund, för här blir det minsann inte värre framåt natten, snarare tvärt om. Måste bara ha tag i min kära granne och rådgivare, så att hon kan skriva på min och Anges verksamhetsberättelse. Den ska lämnas in imorgon. Så får jag väl börja på det nya arbetet antar jag. hmmm...

Jag längtar verkligen till sommaren. Även om alla gullepar skuttar fram såhär i försommarvärmen som jag skrev om igår. Men längtar gör jag. Jag hoppas att den här sommaren blir som 2003. Det är konstigt, att en sommar kan sätta sig så enormt i skallen på en. Visserligen var det faktiskt bara de sista veckorna som var så speciella, men ändå. Det var sådär underbart varmt, och man badade varje dag. Jag och jonas hittade tillbaka till varann. Det låter skumt, men vi hade inte umgåtts på sådär ett halvår. Undra varför. Anyway, det var en bra sommar. Gessles skiva Mazarin gick på högvarv i stereon och alla känslor kom på en och samma gång. Haha, där var jag allt vitsig. Bara för det ska jag lyssna på den nu. Ciao folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback