Kärlek

"I just want to feel, real love"

Fick en vanlig släng av ensamheten idag. Känns som om alla andra har någon, medan ajg får gå utan. Som vanligt. Blir nästan trött på folk som haft nån för inte så längesen och redan klagar. Så sitter jag här som singel för 18 året i rad. Tragiskt, japp.

Visst, man får ju höra ganska ofta att det helt plötsligt händer, när man minst anar det. Men jag börjar tvivla. Jag är ganska trött på vänta. Visst, helt plötsligt händer det, men för min del får det hända snart innan jag...typ..ja. Känns jävligt bittert att vara jag. Varför kan man inte få vara någon annan? Nån snygg, smal, vältränad sak, som dessutom är trevlig och social. Men nä, sån kunde man inte födas. Helvete.

Frågan är var man hittar den där lilla gnistan som får igång en riktigt bra låga. Jag antar att det är frågan om att hitta de där speciella små stunderna i livet då det flammar till. De där små livskickarna som ger bra självförtroende, men var fan hittar man domMin gnista slocknar snart, och det är långt ifrån en brinnande låga. Fan, what a life I'm living.

20 kilos, I mean, how hard can it be? hard? oh boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback