Freaky Friday

75803-2


Rebecka goes model.

Fredag är det idag. Och vädret är lika jäkla gött som igår. Sjukt härligt faktiskt. Känns verkligen att sommaren är på gång. Snart sommarlov. Eller inte ifs. Först sommarjobb i fyra låånga veckor. Men vad gör man inte för att få pengar. Hehe. Det blev hamnen i år igen. Jäkla gött faktiskt. Man känner ju dom som är där lite nu. Undra om jag får högre lön nu när jag är 18?...

Jag shoppade loss idag. Det blev ganska dyrt. Men snyggt. Det var trots allt födelsedagspengar och presentkort som brändes. Upptäckte dock en liten, nästan obefintlig fläck! på den ena tröjan. Får gå dit och snacka med dom. Snart är även jag och Ange även klara med vårt företag. Så lite extrapengar kommer man ju få. Härligt! Vi hade ju tydligen mer pengar på banken än vad jag trodde. Hoppsan! Då behöver vi kanske inte vara så stressade med att sälja fler par, för att det ska se snyggt ut i vår redovisning.

Kvällen spenderas hemma. Mikke kommer väl hit hoppas jag. Vi kanske får nåt ryck och sticker ut å drar igång en brasa. Då tar man även med sig min gamla skorvliga CD-spelare. Men vi får se vad som händer. Det blev ju festifesti förra veckan, så det blir nog lungt. Imorgon blir det till att leka med Jonas. Ett bra tag sen nu, så jag tyckte det var mer än dags. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback