Feeling blue

Feeling blue

Feeling a bit blue today?


Jaha då var det frdag kväll igen. Höll precis på att skriva att om två veckor är det studentfestandes på G, men sen kom jag på att det minssann och dar är på torsdagen! Men, men ibland är man lite schnurrig!
Dagen har varit gasnka slapp. Jag skrev klart mitt filosofiarbete. Jag är inte nöjd, men det får duga, för jag orkar verkligen inte mer nu. Vet att jag kommer gräma mig som fan om jag inte får mvg i filosofi (precis som när det gäller alla andra ämnen) men har ju redan fått två glädjande och oväntade besked den här veckan. Så vem fan orkar bry sig? *räcker upp en hand*

Tog lite bilder idag på eftermiddagen. Jag vet inte om mitt själförtroende börjar komma tillbaka, men jag tycker att bilderna blev ganska bra. Men det brukar ju bli så. Så länge jag själv får bestämma hur de ska se ut så är jag nöjd. Ingen annan får ta bilder på mig. Förutom något proffs kanske. Lekte lite med bilderna i PS, har på tok för mycket finnar för att våga visa det publikt (vilket jag ifs ändå gör varenda eviga dag) men det ser alltid värre ut på bild. Tack var blixthelvettet. Men har man inte den så blir ju bilderna skit ändå. Fan va jag vill ha en profskamera! Drömma kan man ju alltid.

De två små turturduvorna är i Göteborg
. fyfan va avis jag är. Jag vill bara komma iväg någon stans. Orka Karlshamn, här finns verkligen ingenting alls (d.v.s när man cruisat affärerna sisådär 10 ggr på en vecka). Skor finns här iaf inte, om man inte vill ha exakt sånna som alla andra har, eller fula skor. Så det är ju bara att välja. Nej, men gött att få komma iväg någon stans då. Blev ganska festsugen ikväll med, såg flera studenter. Avis som fan på allt och alla känner jag. Vill ta studenten, men ändå inte, haha. Det är skrämmande vad konstig jag är idag. Fast jag är konstig för det mesta. Så det så. That's me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback