Fading like a flower

Fading like a flower

Fading like a flower


Den där bilden tog jag förra sommaren. Den blev ganska fin! På tal om något helt annat så är det lördag idag. Göttans! Ska in till Stan och tönta mig, ska försöka hitta fläcken på min tröja och fråga vad jag ska göra om den inte går bort i tvätten. Dom lär tycka jag är asdum. Menmen, 500 kr är fan mycket pengar så! Ange tyckte jag gjorde rätt så, och mamma blir sur om jag inte går dit. So I guess there's no choice.

Idag är det ett år sedan min kära bror var med i en bilkrock. Inget vi vill minnas egentligen, men bara påpeka. Ta det lungt där ute i trafiken, särskilt om ni har medpassagerare. Somliga verkar ju aldrig lära sig, men jag hoppas att det finns förnuftigt folk där ute också! Även om Johan inte är helt återställd efter olyckan så är han vid gott mod tror jag. Idag är det marinens dag och allt. Men jag tyade inte åka till Karlskrona för att bara se honom marchera ;)

Nä, nu ska jag dra mig in i duschen så att jag kan gå in till stan. Tror jag ska ha min nya fina lacostetröja! Har velat ha en sån hur länge som helst. Snyggt till vita byxor med. Sexy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback