Smile, fuckface!

Smile, fuckface!

Smile, fuckface!


Aj, jag har ont i magen igen. Jag fattar inte varför jag ska dricka kaffe sent på kvällen när jag vet hur det går! Jaja, gjort är gjort. Förhoppningsvis somnar jag ändå. Har suttit här och klurat med mikkes studentkort nu. Med risk för att låta självsäker, men fyfan va snyggt och bra det blir. Äntligen något som blir kul att ge bort. Om han nu märker det förstås. Det vet man ju aldrig.

Jag har varit på festhumör hela kvällen. Mamma och pappa hade bröllopsdag så vi åt god mat och drack vin. Jag kom igång riktigt bra efter en stund. Sen kom jag på att det var torsdag. Riktigt bittert faktiskt. Men det kanske bli båten imorgon ändå, haha. Om Mikke nu får med mig. Kommer känna mig duktigt töntig där bland alla studenter! På tal om studenter ja, riktigt deprimerande att se alla glada studenter, sjungades i korridorerna. Om dom nu är i skolan för en gång skull. Bal på måndag. Flottrace på onsdag, utspark på torsdag. Det blir ett redigt firande ska jag be att få tala om gottfolk. Ett år kvar. Sen är det slut på min trygghet också. Scaaaaaaaryyyyy....

Imorgon blir det shopping på hög nivå i Kristianstad. Om jag nu hittar något. Hoppas på en bra fortsättning på mina bruna/rutiga shorts från dagens runda på stan. Förhoppningsvis så hittar jag skor imorgon. Sådana går typ inte att uppbringa i den här lilla stan. Speciellt inte för killar. FY!

Hade mina två sista redovisningar idag. Äntligen är jag klar! Filosofin måste gått hyffsat, för betyget slutade tre-bokstävigt! Hur gött är inte det? Nu ska vi bara se hur det blir i engelska också. Känner på mig att besvikelsen kommer bli lagom stor om det slutar på VG. Vill inte. Nu kan det tyckas att jag är beroende av höga betyg för er få läsare. Men faktum är att jag ÄR beroende av höga betyg. Det är inte så kul som det verkar. Tro mig. Det är som en drog, fast värre. Abstinens! *dreglar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback