Utmaning

Japp, Emelie utmanade alla som orkade. Så vi får väl se hur lång tid det tar tills jag somnar .

5 konstiga vanor

1. Kollar precis efter att jag låst dörren att jag har mina nycklar med mig (haha dumt jag vet! :P)
2. När jag koncentrerar mig sitter jag med öppen mun och slickar mig runt munnen (porrigt, haha)
3. Om jag reser någonstans, kollar jag om mit pass är med drygt 1 gång i timmen.
4. Slänger med håret alldeles för ofta.
5. På vintern sover jag fotast med täcke + överkast + filt. varmt och skönt!

Jag utmanar de som vill & orkar av de jag känner. It's up to you!


Kommentarer
Postat av: Emelie

JA! Wow, i alla fall en som antog utmaningen, good work Fredrik :P

Postat av: Jenny

Jag kan inte anta utmaningen eftersom jag inte HAR några konstiga (o)vanor =P

2006-12-06 @ 14:47:48
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback