Simrishamnsdags

Japp, du är det dags för Simrishamn. Inte jättesugen faktiskt, eftersom jag varit sjuk så länge, och dessutom känner jag mig helt trött i kroppen. Menmen, halva nöjet är alla trevliga människor måste jag säga. Jag har inte så stora förväntningar på vad jag kan åstakomma, men det är kul att få lite tävlingsvana bara. Förhoppninsvis gör det att man blir lite mer tänd. Fast vem vet, jag kanske blir sjukt avtänd istället! haha. Nej, då får jag låna lite het-het av någon!

Jag är ovanlig idag, jag har packat klart allt utom maten som mamma är och handlar! Sjukt olikt mig. Brukar vara färdig typ tio minuter innan det är dags att sticka. Ska dock upp till skolan för att hämta matteböckerna som ska åka med, lika så ekonomin. Sjukt tråkigt, men ett faktum om jag vill klara provet någolunda på tisdag!

Sitter och lyssnar på Grythans version av Tears don't fall. Den är bra. Har dock aldrig hört originalet. haha. Men Grythans version är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback