Okeeeej

Förlåt för gårdagens lite för...onyktra...inlägg. Men det var kul, haha. Synd bara att massa folk försvann vid 12, men jag hade det trevligt ändå. Göttigt partygäng man hamnat i. Kareoke, allsång och en jäkla massa dumma kommentarer. Det ska förhoppningsvis lösas sig med Lizettes soffa. Jag vet inte riktigt om benen följde fysikens lagar, när det gäller att hålla uppe soffa och människor på samma gång. Sjukt dåligt samvete får man ju.

Bilder kan ni se i både
Emelies och Lizettes bloggar. Där kan ni dessutom lätsa dumma citat. Däremot kände jag att min mamma tog priset lite igår.

Jag ringer till Jenny för att se om dom kommit fram. När jag ävntar hörs låten "three, it's a magic number..." så jag står och sjunger lite när mamma kommer.

- Varför sjunger du?
- Men du vet, det är den där låten som man hör när man väntar.
- Jasså den! Ja, den verkar alla ha som jag har klamydiasmittspårning på...


Okej Jenny, så nu vet vi vad du sysslar med, haha

Kommentarer
Postat av: Nea

Hahaha, Jenny har kanske ngt att berätta? ;D
Hoppas pepparkakorna blev kanon idag förresten :D

2006-12-09 @ 15:34:22
Postat av: Jenny

Haha tack för den! Min stora hemlighet är ute! ;P

Postat av: Sofie

Haha! Jennyyyy vad är det nu du inte har berätatt för lilla söta sofie? :D Hahaha!

2006-12-09 @ 20:12:47
URL: http://zoofiiie.blogg.se
Postat av: Jenny

Du borde väl veta om det... frugan? ;) haha

2006-12-10 @ 11:09:57
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Sofie

Meeeeeeeen Jenny! Nu vet ju alla vår hemlighet, HELVETE med ;) hahaha!

2006-12-10 @ 13:41:01
URL: http://zoofiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback