Lista

Längesen jag tog en lista, men eftersom alla andra gör den här så, vafan!

Ditt namn: Carl Fredrik Sandevärn
Längd: 1,84
Spelar du något instrument: Spelade blockflöjt, lite saxofon, men nu är det gitarrinlärning som gäller.
Vem är snyggast: Ska gå emot alla, för jag är fanemej inte snyggast?!

Vem vet mest om dig: Jouwhnaas och Tilda såklart ^^
Vad vill du ha just nu: öööööhh...ulstämning?
Vilka sjukdomar har du: Astma...avundsjukan..haha!
Fobier: Näää...jo...ringa! :P

Känner du en snygg kille: ÖÖh, det antar jag att jag gör, haha
Har du körkort: Nää :'(
Åsikt om jultomten: Världens coolaste snubbe...
Vill du gifta dig: Jadå, nån gång!
Tycker du att du är attraktiv: Öh, some days I do, som days I don't.
Din hårfärg och frisyr: Typ råttfärgat :P Med blonda slingor anser Jenny, haha
Skolväska just nu: Väska? jag bär allt i handen, har 2 meter till skolan så :P

Har du glasögon: Oja! sen tvåan, utan dem blir världen mer oklar än vanligt!
Hur ser din plånbok ut: Svat med massa onödiga kort. Men ibland kör jag bara med kortfodralet.
Favorittv-program: The O.C
När ska du festa nästa gång: Nyårsafton tror jag.
Vad köpte du senast: Mamma och pappas julklapp.
Hur mycket pengar har du: Alldeles för lite
Hur svarar du i telefonen hemma: Fredrik Sandevärn. Fast när vi äter är det Fredrik mitt i maten som gäller...
Senast kramat: Mammseeeen ;D
Vem sov du hos senast: ööööh....Micke kanske?
Stjärntecken: Oxen
Ögonfärg: Blaugrau

Kroppsform: Fake-biff med ölmage och bäverlår? finns det?
Kall favoritdricka: Wasser
Varm favoritdricka: Te denifitivt
Alkoholhaltig favoritdricka: Drinkar, Cider, shots eller vin
Säger ofta: What? Fast det får jag inte för jonas :P
Saknar du någon: Morfar :/
Du fikade senast: Igår med mig själv
Senast sedda film: öööh....Jackass 2!

Hur känner du dig nu: Down under...
Kan du laga mat: ÅHJA! jag är bäst på att laga mat! :D och mina bakverks ak vi inte ens snacka om ;D
Vad tycker du om fötter: Sedan mina blev fina igen så är det ganska ok :P
Är du smart: Japp, folk skulle nog bli sura om ajg sa att jag inte var det :P
Snarkar du: Ibland när jag är lite förkyld, annars pratar jag mest
Har du homofob: Nej, det tror jag inte? haha
När och varför grät du senast: Typ när jag såg pearl harbour senaste, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback