Lista

Som vanligt snattar man från Emelie.

Hur bor du? Med mamma, pappa & nu åter brodern i en lägenhet som känns för liten ibland.
Borstar du håret? Japp, det blir alldeles för fluffigt och konstigt annars...
Idrottar du? Ja det måste man väl kunna säga att jag gör?
Vanligaste färg på dina kläder? Det är änna olika!
Vad tycker du om fötter? Det är la ok, så läge jag inte behöver slicka på dom...
Har du homofobi? Orka sånt då?
När & varför grät du senast? När jag såg Pearl Harbour & bara för den ger mig massa minnen
Din favoritdryck på morgonen: Te, te och åter te!
Är det lätt att "få dig"? Sjukt lätt för rätt person/er
Har du åkt limousine? Nä men det hade vart coolt att göra ;D
Har du varit med i lokaltidningen? Jaa, jag och Elin på framsidan! sen nårra gånger till.
Har du horat på gatan? Oja, jag horar mig alltid! *raur*
Har du sökt till en dokusåpa? Haha, hela mitt liv är en dokusåpa! :P
Modell på din mobil? Sony Ericsson W700i
Vad lyssnar du på nu? Moulin rouge på tv.
Brukar du äta frukost? Japp, gröt, mmmh
Är du singel? Japp, tyvärr (så nu vet du det *blink blink*)
Vad var det senaste du sa? Fan va det låter
Vem vet mest om dig? Jonas och Tilda, I think...Och Fluffy en hel del med, konstigt nog! haha
Vilken färg har dina väggar? Beigt och Rostrött, asfräscht!
Somnar du med tv:n på? Japp, på eftermiddagarna, annars stänger jag av för annars står tv:n på hela natten. Har inen timer, oldie tv!
Ångrar du något? Mycket
Hur länge kan du hålla andan? Det beror på :P
Vem hoppas du ska dö? HAHA, nej usch...så får jag inte tänka...
Vad är meningen med livet? Jag tror livet inte har någon mening...fast det finns säkert ett öde...om det nu går ihop :P

Kommentarer
Postat av: Hannah

Har du sett rocktops nya kläder? Så jevla snygga!
checka läget lite!
www.rocktop.se

Btw, gillar din blogg.

Postat av: Fräddan

jassåjasså! :D tackar..ska checka läget då :D

2006-12-10 @ 01:10:50
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Fräddan

eeh...jag föredrar då killkläder efersom jag är kille, menmen :P

2006-12-10 @ 01:11:55
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback