Kareoke

Becka har tagit hit alla singstarspelen så vi sitter och firar att Johan muckat med god middag och förfärlig sång! det kompenserar varandra. Men kul är det! Mamma och pappa dissar min och Johans sngröst! PFFT, bara för dom är tondöva ;)

Jag blev för övrigt precis rising star på smells like teen spirit! haha, jag ägde brorsan fett! Kareoke är sjukt kul, speciellt i tävlingsform ;D

- Just nu låter det så dåligt att det kommer upp "okay!" när ni är tysta...

Johan sjunger my first, my last, my everithing and goes cp-olof...

Kommentarer
Postat av: Miriam

Karaoke... Står ju för tom orkester då kara betyder tom och oke är kort för ookesutera kan jag anta att det skulle stavas på japanska... Kare betyder annars kille eller kort för pojkvän.
Tål bara inte när folk skriver dialekt... Försök läsa utvandrarna så förstår du vad jag menar. T_T

2006-12-10 @ 10:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback